Baner eko soft 2023 bdo

eNeN

Liczba postów: 5

Od: 28.11.2019

21 styczeń 2020 o 14:09

Czy ktoś wie, czy wnioski AKTUALIZACYJNE działają?

Próbowałam już na Chrome, firefoxie, operze, na 2 komputerach z różnymi numerami IP, o różnych porach dnia i nocy. Czyściłam ciasteczka, robiłam świeże instalacje przeglądarek i wciąż po zapytaniu czy chcę złożyć nowy wniosek kręci się kółeczko z napisem "wczytywanie".
Co jest nie tak?
Przed chwilą na webinarium prowadzący mówił, że wnioski aktualizacyjne są dostępne......

F4odpowiedz

Gość

21 styczeń 2020 o 22:09

Wniosek aktualizacyjny..., od dwóch tygodni czekam na możliwość zapisania zmian w Dziale VI, tab. 4. i wysłania wniosku. Przeszłam całą procedurę opisaną powyżej: przeglądarka, różne pory dnia i nocy, odświeżanie. Dzisiaj też próbowałam. I co? I nic ! Cały czas czekam, ale cytując Shreka: "No to jeszcze sobie poczeka" :)
Cierpliwości życzę ...

F4odpowiedz

Gość

22 styczeń 2020 o 15:55

Mam ten sam problem, pod względem przystosowania przeglądarek jakie są wymagane jest ok. Niestety nie mogę utworzyć wniosku, zaczytuje ciągle, a na końcu brak  informacji o wniosku. O co chodzi???

F4odpowiedz

Gość

22 styczeń 2020 o 16:34

Mam ten sam problem........jutro webinarium na BDO, bedzie blok pytań, trzeba zapytać o co chodzi.

F4odpowiedz

Gość

22 styczeń 2020 o 19:37

Ja mam problem z wnioskiem rejestracyjnym. Wszystko wypełniłem, załączyłem potwierdzenie opłaty rejestracyjnej i wysłałem ale nigdzie nie ma śladu, że wniosek został wysłany. W zakładce wniski robocze pusto i w zakładce wnioski wysłane też pusto. 
Czy mam wysłać wniosek kolejny raz ? Miał ktoś taką sytuacje ?

F4odpowiedz

Gość

23 styczeń 2020 o 08:35

Gość napisał:

Mam ten sam problem, pod względem przystosowania przeglądarek jakie są wymagane jest ok. Niestety nie mogę utworzyć wniosku, zaczytuje ciągle, a na końcu brak  informacji o wniosku. O co chodzi???

Na  webinarium mówili, że jeśli  jest utworzony choć jeden wniosek roboczy, to blokuje to możliwość dodania kolejnego nawet jeśli ten wniosek jest utworzony u innego użytkownika. Tak samo sytuacja wygląda, że dopóki nie rozpatrzyli wcześniej złożonego wniosku aktualizacyjnego, nowego nie można utworzyć. Ja skasowałam u siebie wniosek roboczy na innym koncie, mój wcześniej złożony wniosek aktualizacyjny zniknął z zakładki złożone i udało się złożyć nowy. 
F4odpowiedz

Gość

23 styczeń 2020 o 10:05

Gość napisał:

Wniosek aktualizacyjny..., od dwóch tygodni czekam na możliwość zapisania zmian w Dziale VI, tab. 4. i wysłania wniosku. Przeszłam całą procedurę opisaną powyżej: przeglądarka, różne pory dnia i nocy, odświeżanie. Dzisiaj też próbowałam. I co? I nic ! Cały czas czekam, ale cytując Shreka: "No to jeszcze sobie poczeka" :)
Cierpliwości życzę ...


Dokładnie, mam taki sam problem. Mi przy owtorzeniu nowego wniosku, ciagle kółko mysli i tyle. probuje od 2 tygodni ;/.
F4odpowiedz

Gość

23 styczeń 2020 o 10:07

Gość napisał:


Gość napisał:


Mam ten sam problem, pod względem przystosowania przeglądarek jakie są wymagane jest ok. Niestety nie mogę utworzyć wniosku, zaczytuje ciągle, a na końcu brak  informacji o wniosku. O co chodzi???

Na  webinarium mówili, że jeśli  jest utworzony choć jeden wniosek roboczy, to blokuje to możliwość dodania kolejnego nawet jeśli ten wniosek jest utworzony u innego użytkownika. Tak samo sytuacja wygląda, że dopóki nie rozpatrzyli wcześniej złożonego wniosku aktualizacyjnego, nowego nie można utworzyć. Ja skasowałam u siebie wniosek roboczy na innym koncie, mój wcześniej złożony wniosek aktualizacyjny zniknął z zakładki złożone i udało się złożyć nowy. 

nie mam żadnego wniosku aktualizacyjnego złożonego, chcialam zlozyc po raz pierwszy i nawet nie da sie nowego utworzyc ( system mysli mysli i mysli i na koniec nic)

F4odpowiedz

Gość

23 styczeń 2020 o 10:21

Gość napisał:


Gość napisał:


Mam ten sam problem, pod względem przystosowania przeglądarek jakie są wymagane jest ok. Niestety nie mogę utworzyć wniosku, zaczytuje ciągle, a na końcu brak  informacji o wniosku. O co chodzi???

Na  webinarium mówili, że jeśli  jest utworzony choć jeden wniosek roboczy, to blokuje to możliwość dodania kolejnego nawet jeśli ten wniosek jest utworzony u innego użytkownika. Tak samo sytuacja wygląda, że dopóki nie rozpatrzyli wcześniej złożonego wniosku aktualizacyjnego, nowego nie można utworzyć. Ja skasowałam u siebie wniosek roboczy na innym koncie, mój wcześniej złożony wniosek aktualizacyjny zniknął z zakładki złożone i udało się złożyć nowy. 
Jestem JEDYNYM użytkownikiem głównym i nie składałam ŻADNYCH wniosków - bo się nie dało. I dalej nie idzie. Zaczynam wpadać w panikę, bo 30 dni minie już wkrótce.

F4odpowiedz

Gość

23 styczeń 2020 o 10:51

Udało się wejść do wniosków aktualizacyjnych!!!

Porada: jeżeli macie wpisanych innych użytkowników PODRZĘDNYCH, niech każdy u siebie sprawdzi, czy nie mają w roboczych (lub złożonych) wniosku. U mnie tak było - jeden z użytkowników podrzędnych się bawił i kliknął aktualizację - ponieważ kółeczko się kręciło, odświeżył stronę i przeszedł dalej a w międzyczasie wniosek sam mu "wskoczył" w zakładkę. Ja, jako główny tego niestety nie widziałam, bo najwyraźniej wnioski są widoczne wyłącznie u tego, kto je tworzy. 
U mnie póki co jest tylko 9 użytkowników. Współczuję tym, co mają kilkudziesięciu. Nawet przypadkiem mogą tak namieszać, że firma się nie pozbiera.

F4odpowiedz

Antoni

23 styczeń 2020 o 11:28

Gość napisał:


Gość napisał:




Na  webinarium mówili, że jeśli  jest utworzony choć jeden wniosek roboczy, to blokuje to możliwość dodania kolejnego nawet jeśli ten wniosek jest utworzony u innego użytkownika. Tak samo sytuacja wygląda, że dopóki nie rozpatrzyli wcześniej złożonego wniosku aktualizacyjnego, nowego nie można utworzyć. Ja skasowałam u siebie wniosek roboczy na innym koncie, mój wcześniej złożony wniosek aktualizacyjny zniknął z zakładki złożone i udało się złożyć nowy. 

masz rację. Sprawdziłem u siebie i faktycznie to jest problemem, dlaczego do tej pory cały czas pojawiało się kółko 'wczytywanie'..


F4odpowiedz
Nowa odpowiedź
Jeśli chcesz odpowiedzieć bezpośrednio na wybraną wypowiedź, kliknij opcję „odpowiedz” lub „cytuj” na dole każdego posta

Newsletter