aszka
Liczba postów: 5
Od: 21.01.2019
21 styczeń 2019 o 09:59
Witam,
pracuje w firmie, która zajmuje sie głównie odbiorem zużytych sprzętów. Odbieramy tez różne odpady poprodukcyjne - rzadko oraz opakowania i makulature. Dostaliśmy pismo z Urzędu, odnośnie rocznego sprawozdania o odpadach komunalnych.
Może ktoś podpowiedzieć co i jak z tym sprawozdaniem, bo nie ogarniam tematu. nie odbieramy odpadów komunalnych, wiec nie wiem co ująć w tym sprawozdaniu.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Gość
21 styczeń 2019 o 11:17
Dzień dobry,
mnie Pani w Urzędzie poinformowała, żeby złożyć sprawozdanie zerowe. Pozdrawiam
Gość
22 styczeń 2019 o 15:39
Rozumiem, że dostałeś pismo o sprawozdanie roczne podmiotu zbierającego odpady komunalne stanowiące frakcje odpadów komunalnych ? To sprawozdanie dotyczy tylko tych podmiotów, które zbierają odpady od mieszkańców (odpady komunalne). Czyli gdybyś prowadził skup i osoby fizyczne same przynosiły by do Cb odpady typu: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło. Dla upewnienia się, proponuję skontaktować się z urzędem :)
Gośc
22 styczeń 2019 o 17:10
Dzień dobry, my prowadzimy skup i takie sprawozdanie właśnie musimy złożyć.
Czy ktoś wie o co chodzi w załączniku 3-rubryka III "Sposób zagospodarowania zebranych odpadów komunalnych " ?
Gość
23 styczeń 2019 o 08:41
Recykler wykazał nam, że z odebranych od nas 150107 po przetworzeniu powstał 191212 biodegradowalnych w ilości 2%, które poszły do składowania . Czy obliczając poziom [...]
Pytanie zostało przeniesione do innego wątku: http://odpady-help.pl/forum/threads/nowe-sprawozdania-polroczne-do-gminy/posts?page=7
aszka
Liczba postów: 5
Od: 21.01.2019
23 styczeń 2019 o 10:06
Byłam w urzędzie i dowiedziałam się, że sprawozdanie musimy złożyć i wykazać w nim wszystkie odpady z grupy 15 odebrane w roku 2018. Nie ma znaczenia, że nie zajmujemy się komunalna a odpady zostałe odebrane z firm.
ALA
23 styczeń 2019 o 13:17
Do aszka:
a może urzędowi chodzi o to ze nie ma znaczenia, że odpady są z firm dlatego, że powstają jako odpad komunalny w związku z bytowaniem człowieka , a nie o to ze to odpada wytworzony w wyniku prowadzonej działalności i jest to opakowaniówka - bo przecież to będziemy ujmować w sprawozdaniu rocznym do marszałka jako zbieranie :(
czyli urząd informuje ze odpady ujęte w sprawozdaniu dotyczą tylko grupy 15?
ciekawa jestem czy chcą też odpady z grupy 17 przecież punkty skupu złomu zazwyczaj takie odpady przyjmują
mogli by lepsze objaśnienia zrobić do tego sprawozdania.
Gościówa
23 styczeń 2019 o 13:20
Do Gość:
a czy złom z 17 te sprawozdania obejmą ??
jedyne co tak naprawdę prowadzi się w papierach na podstawie formularza przyjęcia metali
Gość
23 styczeń 2019 o 13:35
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące działu VI lit b sprawozdania podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Czy w tym dziale podmiot [..]
Pytanie zostało przeniesione do innego wątku: http://odpady-help.pl/forum/threads/nowe-sprawozdania-polroczne-do-gminy/posts?page=7
pit
23 styczeń 2019 o 14:58
W objaśnieniach tego formularza jest mowa o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04 (puszki), 15 01 05, ex 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, ex 20 01 99. Nie ma więc nic o złomach z grupy 17. Czy ktoś wie, jakie dane w którą rubrykę wpisać? Brzmią one trochę niejednoznacznie. Dotyczy mnie jedynie kod 15 01 04 - opakowania z metali.
Pozdrawiam
Gość
24 styczeń 2019 o 10:55
Do Gościówa:
dokładnie, moim zdaniem to sprawozdanie powinno obejmować 17